Een slaapplekje?????? - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Een slaapplekje?????? - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Een slaapplekje??????

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

07 Juni 2012 | Frankrijk, Dissay

Oh,oh regen is niet leuk,maar windkracht 8 tegen nog minder. vanmorgen na een dikke onweeersbui weer op de Koga.compleet in regenpak. Een baquette gescoord bij de bakker en weer op de pedalen met Pointiers in het vizier. Een ritje van ongeveer 80 km? normaal een peuleschil. Ware het niet dat het keihard waaide, nog erger dan op Terschelling........ Op de vlakke stukken zelfs maar 10 km per uur gefietst. Qua regen werd het beter. Blauwe lucht met witte wolkjes die voorbij raasden.

Ik denk niet meer in km maar in tijd. Want het is niet te voorspellen waar ik slaap. Vandaag had ik de mazzel dat de camping GESLOTEN was. Wat nu??
Naar de Marie, gemeentehuis, voor een stempel in mijn credical en gevraagd waar ik dan slapen kon. En nu lig ik in een chambre hotes of zo iets voor 45 euro.

Maar ik ben nog steeds enthousiast!! Er zijn al veel leuke en interessante mensen de revue gepasserd. Ik leef als een soort clochard, zwerver op zijn frans.Eten, slapen en maar zien waar je bed staat, geweldig. Dus het is nog steeds tralala!! En een mooie natuur, veel cultuur dus ik kom volop aan mijn trekken.

pointiers is het niet geworden vandaag, zit nu in Dissay. Dat komt dus omdat ik geen electrische fiets heb, Anneke!!

xxx
Marja
10 km boven Portiers

  • 07 Juni 2012 - 19:18

    Lilian:

    He clochard..... hou je haaks met die wind tegen!!!!!!!!
    Wat een dikke pech met die harde wind maar je blijft het gelukkig leuk vinden en je klinkt nog steeds optimistisch gelukkig!
    bissoux Marja... je kunt ze wel gebruiken ;-))
    xxx

  • 08 Juni 2012 - 09:52

    Anneke:

    Lieve Marje gelukkig og steeds pstie ondanks de tegenslag van het weer. Je kunt het dus goed vinden samen Marj met Marja. Geweldig. Een knuffel.

  • 08 Juni 2012 - 12:50

    Sherill:

    Hoi Marja. Je amuseert je best, zelfs met wind supertegen. Was al een paar keer hier "langsgefietst", maar je had een tijdje niet "gepost". Pluk de dag. Ik kijk al uit naar je volgende etappe-verslag.

  • 08 Juni 2012 - 17:57

    Rineke:

    Hoi Marjan zo je ziet heb ik je toch gevonden Wat ben je toch een stoere
    meid ondanks alle regen en wind blijf
    je optimistisch we zijn trots op je we wensen je de komende dagen wat beter weer anders is het echt een pelgrimstocht en misschien met de zon is echt tra la la heel veel lieve groeten en zet hem op maar dat hoef ik jou eigelijk niet tezeggen
    straks lekker slapen en uitgerust weer op . groetjes

  • 09 Juni 2012 - 08:20

    Eduard En Loes:

    marja we lezen trouw je verslagjes. het is heel leuk om te lezen en te volgen waar je bent.
    je had ook onze snorbrommer kunnen lenen, maar dit geeft veel meer voldoening hoor.
    groet loes en eduard

  • 09 Juni 2012 - 12:27

    Arnout:

    ga door mam, hoe sneller je bent hoe eerder je mij weer kan zien.

    xxx

    arnout

  • 09 Juni 2012 - 13:42

    Ellen:

    Doet me denken aan dat liedje van Boudewijn de Groot "Hoe sterk is de eenzame fietser".
    Respect hoor Mar.

    Liefs,
    Ellen en je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 53914

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: