back to basic - Reisverslag uit Ronsenac, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu back to basic - Reisverslag uit Ronsenac, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

back to basic

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

10 Juni 2012 | Frankrijk, Ronsenac

Wat kan een mens toch gelukkig zijn met weinig...... Het enige waar ik mij druk om hoef te maken is eten, slaapplek en het weer. Maar ik doe ook wel van deze tijd, vanavond gefacetimed met Willem en Anneke. Fijn om even met hen te praten en ze te kunnen zien!! Tamara had even geen Wifi, dus daar ging het niet mee. Jammer!

Vandaag een rustdag vanwege de regen. Is vannacht begonnen. Tot vanmiddag 4 uur aan een stuk door. Heb me vanmorgen dus nog maar een keer gedraaid, daarna weer genikst en toen een kopje koffie bij de engelse buren. Een lange siesta en een bezoekje van Marian Hoeks (waarbenjijnu-vriendin) leuk om haar nu in het echt te ontmoeten. Wat een stoer vrouwke zijt gij!! 65 km fietsen in de regen en dan nog een stukske om, om met mij het peukje te roken.
Vanavond weer een heerlijk maaltje van de campingbaas. Spaghetti bolognese, Apple crumble cake en koffie toe. Daar heb ik echt van genoten!!

Dus al met al een enerverende dag.
Morgen ga ik weer fietsen en wat de dag verder brengt, ik wacht het af. Nu tikt de regen nog ritmisch op mijn tentdakje.........

Tot snel
Liefs
Marja
Vanaf camping Devazeau te St. Angeau

  • 10 Juni 2012 - 21:57

    Olga:

    Ziet er erg releaxed uit. Groetjes

  • 11 Juni 2012 - 07:40

    Cor:

    Ben nog steeds trots op je.
    Hier alles goed. Hoop dat je niet veel regen ed krijgt. Eet wel goed en probeer ook op tijd je rust op tijd te nemen.
    Natuurlijk missen we je hier best wel een klein beetje maar......we zijn met z,n 2en en groeien langzamer hand veel meer naar elkaar toe en redden het wel. Ook het eten en de was gaan goed.
    Iedereen op mijn werk,in mijn kamer, die weten dat jij fietst,leven mee met jou.
    Schat, doe je best de komende week.

    hvj,XXXXXXXXXXXXXXX

  • 11 Juni 2012 - 08:39

    Marinka:

    Mam, ik bel je woensdagavond even :-)
    Ennuh, met papa en de was gaat het echt goed: Erwin en ik hebben een hele uitleg gekregen van hoe 'ie het doet! En dat je beter regelmatig kleine beetjes kan opruimen, want anders stapelt het zo op... Hij is goed bezig ;-)

    Fijne dag vandaag en morgen.

    xxx

  • 11 Juni 2012 - 11:59

    Paul En Yvonne:

    Hey stoer wijf!! En ook lekker voor je te weten dat het thuis goed gaat ;))
    Heb je nou helemaal geen zadelpijn ? Enne leuk om zo nu en dan ook even een foto te zien. Het eten zag er ook lekker uit. Nou Mar tot het volgende bericht. Kan haast niet wachten, zo leuk om allemaal te lezen. Je houdt ons goed bezig zo. Ha ha doen we ook wat.dikke kus

  • 11 Juni 2012 - 17:10

    Anneke Spanje:

    He Mar, ik vond het leuk je even te zien en je stem te horen. Ik heb de camping opgezocht, was ooit daar in de buurt kamperen in La Rochelle.
    Hoop voor je dat het wat droger is geworden. Nou zoals je leest hoef je je over thuis geen zorgen te maken behalve dat ze je missen, maar dat wist je al. Wij hebben hier net een wolkbreuk met onweer gehad, het lijkt wel herfst. Nou Mar, go for it en we zijn trots op je. Dikke XX An
    P.S ben stiekem wel een beetje jaloers met wat je aan het doen bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 53940

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: