Klimmen - Reisverslag uit Eygurande-et-Gardedeuil, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Klimmen - Reisverslag uit Eygurande-et-Gardedeuil, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Klimmen

Door: marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

13 Juni 2012 | Frankrijk, Eygurande-et-Gardedeuil

13 juni 71 km
Vanmorgen om 9.20 op de fiets, boodschapjes gedaan en een kopje koffie met een chocoladebroodje. De rit begon al met een flinke klim! Daar ben ik niet goed in , in de ochtend. Wel goed doorgefietst. De eerste stop was in Eygurente- Gardedeuil. Broodje in het gras. Een heel bosrijkgebied en wel zeker een uur in de regen gefietst. Maar gelukkig is het niet koud. De volgende stop om 14.00 uur. Onderweg Johan en Fleur gepasseerd. En later op de middag nog een uurtje tussen de wijnranken gelegen. Ik word het klimmen een beetje zat. Ik heb er geen geduld voor, het duurt nl. heel lang als je maar 8 a 10 km per uur fiets. Om 17.00 uur gearriveerd op camping La Barbanne, een Yohoo camping in St Emillinon. Duur, 16 euro en geen gras. Maar gelukkig is het maar voor 1 nachtje. Vanavond een pastamaaltijd gekookt.