Kriebels. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu Kriebels. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Kriebels.

Blijf op de hoogte en volg Marja

29 Maart 2014 | Nederland, Vaals

Op 18 juli vertrek ik naar Pamplona om dan de laatste 800 km te fietsen…………… Best spannend, zal ik het redden....... Bergen fietsen is niet echt mijn ding maar onderweg zijn wel. Dus er moet geoefend worden.....

Koga van stal en het eerste trainingsritje gemaakt, naar Vaals. Niet helemaal op de fiets. Pech onderweg en dus een stukje met de trein. Ik moest op tijd in Vaals zijn want Marjan en Truus (Santiagovriendinnen) zaten op mij te wachten. Genoeg gespreksstof voor 4 dagen!!

En er moest ook gewandeld worden, bergje op, bergje af in het Limburgse Land. Natuurlijk de "schelp" tegengekomen want de Jacobsroute loopt daar ook.
Toch een dikke 200 km gefietst! Lekker!!