Kriebels. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu Kriebels. - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Kriebels.

Blijf op de hoogte en volg Marja

29 Maart 2014 | Nederland, Vaals

Op 18 juli vertrek ik naar Pamplona om dan de laatste 800 km te fietsen…………… Best spannend, zal ik het redden....... Bergen fietsen is niet echt mijn ding maar onderweg zijn wel. Dus er moet geoefend worden.....

Koga van stal en het eerste trainingsritje gemaakt, naar Vaals. Niet helemaal op de fiets. Pech onderweg en dus een stukje met de trein. Ik moest op tijd in Vaals zijn want Marjan en Truus (Santiagovriendinnen) zaten op mij te wachten. Genoeg gespreksstof voor 4 dagen!!

En er moest ook gewandeld worden, bergje op, bergje af in het Limburgse Land. Natuurlijk de "schelp" tegengekomen want de Jacobsroute loopt daar ook.
Toch een dikke 200 km gefietst! Lekker!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 53915

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: