Portret van een Pelgrim..... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu Portret van een Pelgrim..... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Portret van een Pelgrim.....

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

01 Mei 2014 | Nederland, Amstelveen

Tijdens de voorbereiding kreeg ik weer contact met Pieter-Bas via FB. En hij vroeg om mijn verhaal.........

Portret van een pelgrim - Marja Maas - Pelgrimwijzer
www.pelgrimwijzer.nl
Marja Maas is geboren in 1960 en woont in Amstelveen. Marja ondernam haar eerste pelgrimstocht in 2012 alleen, op de fiets van Amstelveen naar Biganon (Fr) en terug.

Alweer 2 jaar geleden....voel mij vereerd at ik mijn verhaal heb mogen vertelllen. Ik weet nu dat de tocht mij veel heeft gebracht. Een kaarsje aansteken in de Kathedraal van Tour was mijn eerste bewuste doel, symbolisch, als dank aan iedereen die dat voor mij had gedaan toen ik ziek was.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 53942

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: