Pech...... - Reisverslag uit Badarán, Spanje van Marja Maas - WaarBenJij.nu Pech...... - Reisverslag uit Badarán, Spanje van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Pech......

Door: marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

21 Juli 2014 | Spanje, Badarán

En dan zit ik nu in een hotel in Badaran zo echt geen pelgrim te zijn.... Maar de snurkconcerten was ik zat en wil nu toch een echte nacht maken. Vannacht sliep er een jonge jongen uit Versailles boven mij, geen snurker overigens. Daar ben ik de hele dag mee "opgereisd". Dan haalde ik hem in en dan hij mij weer. Loopt dus gewoon 40km per dag......

Ik had mijn dag niet vandaag. Mijn coach, fourageur en trouwste fan heeft enorme pech....

Werd om 9.00 door Cor gebeld. Hij was om 7.00 vertrokken om ook naar Spanje te reizen. Bij Zaltbommel busje kapot en kreeg hij een vervangende auto om......... naar huis te rijden. Dus dat wordt woensdag toch weer een herberg voor mij

• 21 Juli 2014 - 21:33

Fran:

Ooo jammer van het busje maar busje komt zo busje komt zo.
    Nog een nachtje camino snurkers doe oordoppen in hihi
    Je bent en blijft een kanjer en blijf op de weg he please voorzichtig
    Doeiiiiiiiii troetegroete franny

• 21 Juli 2014 - 22:52

Marian Hoeks-de Bie:

Gatverdamme, wat een vette pech!
    Hopelijk wordt het busje snel gemaakt.
    En…. hotelletje is zo slecht nog niet!!!!
    Lekker slapen.

• 25 Juli 2014 - 22:18

Cisca:

He Marja, wat een pech en ook voor Cor natuurlijk. Dat's echt balen. Het zit bepaald niet mee. Ik hoop voor je dat het allemaal nog goed komt.