Toch weer zoeken...... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Marja Maas - WaarBenJij.nu Toch weer zoeken...... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Toch weer zoeken......

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

02 Juni 2014 | Portugal, Lissabon

Weer terug van het weekendje met Tamara en Marinka naar Lissabon. Omdat ze 30 waren geworden...............


Ik kon het niet laten..... Een ochtendje alleen op pad geweest op zoek naar gele pijlen. Lissabon - Porto staat ook nog op mijn lijstje.......... Dus op zoek naar de Kathedraal en eerste pijl. Boekje zat toevallig in mijn koffer!

Toch wel bijzonder om te merken hoe ik er toch altijd mee bezig ben.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 53974

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: