Een slaapplekje?????? - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Een slaapplekje?????? - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Een slaapplekje??????

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

07 Juni 2012 | Frankrijk, Dissay

Oh,oh regen is niet leuk,maar windkracht 8 tegen nog minder. vanmorgen na een dikke onweeersbui weer op de Koga, compleet in regenpak. Een baquette gescoord bij de bakker en weer op de pedalen met Pointiers in het vizier. Een ritje van ongeveer 80 km, normaal een peuleschil. Ware het niet dat het keihard waaide, nog erger dan op Terschelling........ Op de vlakke stukken zelfs maar 10 km per uur gefietst. Qua regen werd het beter. Blauwe lucht met witte wolkjes die voorbij raasden.

Ik denk niet meer in km maar in tijd. Want het is niet te voorspellen waar ik slaap. Vandaag had ik de mazzel dat de camping GESLOTEN was. Wat nu??
Naar de Marie, gemeentehuis, voor een stempel in mijn credical en gevraagd waar ik dan slapen kon. En nu lig ik in een chambre hotes of zo iets voor 45 euro.

Maar ik ben nog steeds enthousiast!! Er zijn al veel leuke en interessante mensen de revue gepasserd. Ik leef als een soort clochard, zwerver op zijn frans.Eten, slapen en maar zien waar je bed staat, geweldig. Dus het is nog steeds tralala!! En een mooie natuur, veel cultuur dus ik kom volop aan mijn trekken.

pointiers is het niet geworden vandaag, zit nu in Dissay. Dat komt dus omdat ik geen electrische fiets heb, Anneke!!

xxx
Marja
10 km boven Portiers

  • 07 Juni 2012 - 18:58

    Marinka:

    Vind ik leuk :-)
    Hoop voor je dat het weer weer fijn wordt, maar volgens weeronline krijg je morgen een mooi dagje!
    Is de Chambre Hotes ofzo wel goed geisoleerd?

    Slaap lekker hoop ik voor je..
    xxx

  • 07 Juni 2012 - 19:04

    Paul En Yvonne:

    Hoi Marja, hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen, over zijn stuur, tegen de wind zich zelf een weg baant.Wij vinden je zo stoer! En joh die wind gaat misschien ook wel weer liggen. Neem gewoon je tijd. succes en fijn wat van je te horen. x x x

  • 07 Juni 2012 - 19:20

    Lilian:

    He clochard..... hou je haaks met die wind tegen!!!!!!!!
    Wat een dikke pech met die harde wind maar je blijft het gelukkig leuk vinden en je klinkt nog steeds optimistisch gelukkig!
    bissoux Marja... je kunt ze wel gebruiken )
    xxx
    (had hem al geplaatst maar ik stond daar helemaal alleen te wezen dus ben even "verhuisd"")

  • 07 Juni 2012 - 19:29

    Marijke:

    Hoi Marja

    Ik begrijp het goed hoor dat het even niet echt tralala is, maar knap dat je de moed erin houdt. Ik ga duimen voor beter weer.
    Succes verder, ik denk aan je, samen met vele anderen.Groetjes
    Marijke

  • 08 Juni 2012 - 19:05

    Marian Hoeks:

    Hoi Marja,
    ik weet precies waar je het over hebt. 10 km per uur en de longen uit je lijf trappen. Je komt echt niet vooruit.
    Ik zit nog steeds een stukje achter je maar het komt goed.... toch?
    Fiets ze!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 53991

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: