Toetje - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu Toetje - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Toetje

Blijf op de hoogte en volg Marja

20 Oktober 2012 | Nederland, Amstelveen

Vandaag was ik uitgenodigd door Marja te Lintelo om mijn verhaal te komen doen op de najaarsbijeenkomst van het Genootschap van St. Jacob in Amsterdam. Ik had haar ontmoet in Geraardsbergen.

Bij binnenkomst herkenden we elkaar niet, er zit toch een verschil in camping-smoking en nette kleren. Ik had het intervieuw wel wat voorbereid en mocht de spits afbijten. Ietwat zenuwachtig begon ik mijn verhaal maar al snel bleek dat niet nodig. Speciaal de avond ervoor mijn foto's nog eens bekeken. Maar de trip zit veilig opgeslagen in mijn geheugen.

Deze bijeenkomst is een mooie afsluiting voor een hele byzondere ervaring. En ik ben er bijna zeker van dat er nog een vervolg komt..............

Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 53958

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: