geen camping..... - Reisverslag uit Vineuil, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu geen camping..... - Reisverslag uit Vineuil, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

geen camping.....

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

28 Juni 2012 | Frankrijk, Vineuil

Na een mooie tocht door het Loiredal om 4 uur op zoek naar een camping. Ik zit duidelijk aan de foute kant van de Loire.
Ik was al een keer verkeerd gereden en kwam in Ambroise terecht. Er was een camping. Grote camping maar het zwembad ging pas 1 juli open. Dus maar weer terug naar de route. Het was heel heet en ik had wel behoefte aan een duik. Voor de tweede campig moest ik weer omrijden. Vanuit de verte prachtige zwembaden met glijbanen. Maar eenmaal daar mochten er geen tentjes. Ik heb wel even gezegd dat ze dan de bprdjes weg moeten halen, staat een caravan maar ook een tentje op!!


De moed niet laten zakken, het was mooi weer, dan maar niet zwemmen.

De tijd ging intussen wel verder, gelukkig had ik al wel eten in mijn tas. Het was 7 uur en de campings zijn dun gezaaid. De volgende camping bleek een zigeunerkamp. En toen was het half 9. De volgende was weer 14 km verder. Dat ging ik dus niet meer doen!. En werd het dus weer een hotel, keus had ik niet meer.

Ik heb de nacht doorgebracht in het Campinille (de eerste letters zijn het zelfde als van camping, de prijs dus niet, ook het eerste cijfer niet).
Geld voor ontbijt heb ik niet meer en pinnen kan niet!! Dus werd het ontbijt uit mijn tas.

Dr reis gaat vandaag richting Orleans.

Au revoir!
Marja

  • 29 Juni 2012 - 06:25

    Marian Hoeks:

    Hoi Marja,
    Wat een ellende als je nergens terecht kunt. In een Campanille hotel kun je toch wel koffie of thee zetten op je kamer? Heb ik een keer gehad.
    Heel charmant hoor, die helm!
    Succes vandaag. hoe lang fiets je nog door? Tot Parijs of helemaal naar huis????
    Liefs, Marian

  • 29 Juni 2012 - 14:36

    Leo & FIA:

    Hoi Marja, dat van die campings is wel apart je zou toch langs de Loire elke 1km een camping verwachten. Denk je wel om je zelf er worden of zijn geweldige warme dagen in het zuiden (Frankrijk ook?) voorspeld. Heb je je kuit omvang voor de reis gemeten? Ben benieuwd naar de de omvang als je weer terug bent? Veel voor de wind weer toegewenst en we zien je hopenlijk snel in Nederland.
    Groeten Fia & Leo

  • 30 Juni 2012 - 09:48

    Frieda:

    Hé Mara
    Je begint wel een lekker bruin koppie te krijgen dus gelukkig heb je nu goed weer. Klopt dat? Je zal nu wel naar huis beginnen te verlangen. Nog een weekje, klopt dat? Ik hoop dat je de komende week fijne campings tegenkomt, mét zwembad. Het is morgen 1 juli dus dan zullen ze toch wel allemaal open zijn hè? Vreemd hoor.
    Lieve groet, Frieda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 54018

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: