Stokbrood met smeerkaas................. - Reisverslag uit Vouvray, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Stokbrood met smeerkaas................. - Reisverslag uit Vouvray, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Stokbrood met smeerkaas.................

Blijf op de hoogte en volg Marja

27 Juni 2012 | Frankrijk, Vouvray

Vanmorgen zat ik al om 8.45 op de fiets maar ik kon de route niet vinden. Wel 3 x gevraagd, maar ik werd van 't kstje naar de muur gestuurd. Uiteindleijk om 10.00 uur serieus op weg. In Avertin, vvoorstad van Tours gelunched. Toch nog even moeten zoekn In Tours bij de Gare geweest voor info. Ik kan met de trein van Parijs naar Lille. Voor de fiets betaal k dan 10 euro. Het was heel heet vandaag en na Tours was 't erg klimmen naar Vouvray. Twee keer uitgerust om te drinken en te eten. Te weinig gedaan vandaag!!
Ik had bedacht dat ik in Vouvray wel wat zou kunnen eten. Niet dus, wel toeristisch maar op woensdag alles gesloten!! Behalve de pizzeria. Daar had ik geen trek in. Maar als het dan niet anders is....
Ik naar binnen om 18.30 uur, maar ze gingen pas bakken om 19.30. Daar wilde ik niet op wachten dus werd het weer stokbrood met smeerkaas.................. De terrassen willen gewoon niet lukken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 54015

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: