Een enkeltje St. Port Marie............ - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Een enkeltje St. Port Marie............ - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Een enkeltje St. Port Marie............

Door: 14 juni 47 km

Blijf op de hoogte en volg Marja

14 Juni 2012 | Frankrijk, Cadillac

Vanmorgen kon ik echt niet op gang komen. Steeds de wekker maar uitdoen. Veel gedroomd vannacht, ik kon de uitgang van de tent niet vinden, enge mannen achter bomen bij Les Landes. De tijd genomen voor ontbijt en koffie. daarna uitgebreid, lekker lang onder de douche. Dat hielp lekker tegen de zere rug en dufheid. Al met al zat ik pas om 11.30 op de fiets. I

Ik had al het besluit genomen om tot Cadillac te fietsen, 45 km gezien de starttijd. Eenmaal in Cadillac naar Office du Tourisme voor een camping. Deze bleek gesloten! De volgende zat 3 km uit de route. Info gevraagd hoever Agen nog was en hoe te fietsen. Ik heb het nl. een beetje gehad met de Pelgrimage!! Ik heb zin in lekkere luie dagen, E Reader, zon en zwemmen. Het fietsen vind ik heel er leuk, maar dat op en af van de heuveltjes vind ik niet meer zo leuk. Ben heel erg moe en mijn bovenbenen branden. Tentje opgezet, bijna het zelfde plekje als vorig jaar. Maar dan zonder Cor en Arnout. Picknickbankje erbij. Heerlijk, hier ga ik even bijkomen. En bedenken en uitrekenen wat ik hierna ga doen. Wordt het St. Pied-de-Port of Atlantische kust en dan weer naar boven....................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 53984

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: