Heel bijzonder...... - Reisverslag uit Ormoy-la-Rivière, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu Heel bijzonder...... - Reisverslag uit Ormoy-la-Rivière, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

Heel bijzonder......

Blijf op de hoogte en volg Marja

30 Juni 2012 | Frankrijk, Ormoy-la-Rivière

Vanmorgen eerst een bakje koffie en een stokbroodje aan de picknicktafel. Dit was een leuke, nette camping. Daarna een bezoekje gebracht aan de kathedraal van Orleans. Zelf een stempel mogen zetten in mijn boekje. Natuurlijk moest ik weer plassen. Dat was een mooie reden om maar weer een lekkere cappuchino te drinken op een terrasje met uitzicht op de kathedraal. Opvallend, zaterdag 11 uur en er zaten maar 5 andere mensen.
Om 11 uur "echt" fietsen. De zonnenbloemen hebben plaatsgemaakt voor bietnvelden, bonen en nog een of ander stekelig gewas. Heerlijk gefietst, windje, kracht 4, in de rug dus tempo lag tussen de 21-23 km. Schoot dus lekker op want het was bijna vlak gebied.
Ik fietst door Janville en daarna door Toury, heel bijzonder. Want ik kwam zomaar de camping tegen waar Cor, Arnout en ik vorig jaar een tussenovernachting hebben gedaan. Deze camping ligt dus echt aan de route!!
Vananvond heb ik sla, tomaat en een prutje gegeten. Ik stond moederziel alleen op de camping. Een beetje vervelend vind ik dat wel. Maar gelukkig kwamen er om 20.00 uur nog Nederlandse buren. Met een echt Nespresso apparaat in de caravan!! Heerlijk. Het kopje mocht ik houden want de mijne van mijn thermosfles is gesneuveld. Ik was voorzichtig aan het doen met wegwerpbekertjes. En de kinderen van de buren waren groot, gingen niet meer mee op vakantie. Dus kopjes over...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 54022

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: