33 dagen onderweg - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu 33 dagen onderweg - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van Marja Maas - WaarBenJij.nu

33 dagen onderweg

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

24 Juni 2012 | Frankrijk, Bourges

Wat heb ik genoten van het lekkere bed. Vanmorgen nog maar eens uitgebreid gedoucht en natuurlijk dat lekkere ontbijt!! Om 9 uur mijn fiets uit de stalling, even naar de markt en de Coop voor boodschappen, want het nu dus zondag en straks zijn de winkels dicht. Lekker gefietst. Ben nu ook bedreven met m'n GPS, wil niet meer grote stukken door het bos fietsen, dan ben ik bang. Ben nu dus handig ggworden in het omzeilen hiervan.
Om 17.00 uur gearriveerd op de camping, lekker gedoucht. Daarna weer ouderwets op de picknicktafel gekookt. Macaroni, bonen en sardientjes. Yoghrt met fruit toe. Leuke nederlandse mensen ontmoet. Bij hun caravannetje koffie gedronken, met koekjes erbij. Die vergeet ik zelf te kopen. Een gezellige avond gehad. Ik vind de reis nog steeds geweldig, veel ervaringen, indrukken. Maar wel jammer dat ik het niet zo kan delen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Tussen wens en vervulling is een lange weg. In mei 2012 hoop ik te beginnen aan mijn tocht naar Santiago.

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 54010

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 30 Juli 2014

2014 Kruistocht in fietsbroek......

30 Augustus 2013 - 14 September 2013

En nu met stok en wandelschoenen.....

23 Mei 2012 - 07 Juli 2012

Tussen wens en vervulling

23 Juli 2013 - 30 November -0001

Van Biganon tot..........

Landen bezocht: